Binnen PavoZorg is het leveren van een goede kwaliteit zorg onze dagelijkse prioriteit. Ondanks al onze aandacht hiervoor, kan er toch iets gebeuren waar u het als bewoner of naaste niet mee eens bent. De beste oplossing is om het direct met ons te bespreken, zodat we uw ontevredenheid bij de bron kunnen oppakken. Dit gaat via onze klachtenregeling. Deze kent twee verschillende routes.
Interne klachtenregeling
U kunt achtereenvolgens de volgende stappen ondernemen:
U kunt uw vraag of klacht meteen of lopende het interne traject bij haar indienen op de volgende manier; schriftelijk via de mail, E-mail: [email protected]
of via een gesprek, u kunt dan telefonisch een afspraak met haar maken.
Telefoon: 06 81965053.
Externe klachtenregeling
Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruikmaken van de externe klachtenregeling. U kunt uw klacht sturen naar:
Landelijke Geschillencommissie Zorg
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Of via de site van de Landelijke Geschillencommissie Zorg en via Cliënten kunt u ook uw klacht digitaal indienen.
www.degeschillencommissiezorg.nl
© PavoZorg BV Alle rechten voorbehouden
Sint Annastraat 71 | 5932 BV Tegelen | 06 3432 0590 | [email protected]